Office Manager / Recepční – PART TIME
Tvá práce vypadá takto:
- Eviduješ a zpracováváš došlou poštu
- Vítáš návštěvy a zajišťuješ občerstvení
- Spravuješ smlouvy a účtenky
- Nakupuješ a eviduješ potřeby pro chod agentury
- Balíš a odesíláš balíčky influencerům
- Udržuješ pořádek ve společných prostorách a kontroluje úklidovou službu
- Pomáháš s organizací firemních akcí
- Jsi administrativní podporou managementu
Hledáme Tebe? Rozhodně se ozvi, pokud:
- Máš schopnost proměnit každodenní kancelářský život v dokonale seřízený orchestr plný harmonie a efektivity.
- Jsi organizační čaroděj, který se neztratí v žádné výzvě a dokáže z chaosu vykouzlit pořádek.
- Tvá super síla spočívá v umění komunikace. Dokážeš hovořit s kýmkoli, od CEO po nové tváře týmu, a to vše s charismatem, který otevírá dveře.
- Nic Ti není cizí. Zajdeš rád/a na poštu, dohlédneš, aby byla kancelář jako ze žurnálu, vykouzlíš občerstvení na schůzky a nebudeš přitom šetřit úsměvy.
- Jsi samostatnost a proaktivita sama.
- Máš možnost pracovat každý den pár hodin a znáš své časové možnosti v blízké budoucnosti.
WOO je pro Tebe to pravé, pokud:
- Je pro Tebe důležité, s kým pracuješ – jsme fajn parta, co při sobě drží
- Nepohrdneš mobilním tarifem s neomezenými daty
- Si užiješ celodenní přísun kofeinu a vitamínů
- Si rád zasportuješ (nebo odpočineš v sauně) a využiješ tak kartu Multisport
- Bys rád/a příspěvky na hodiny angličtiny s naší skvělou Jamie.
- Chceš stihnout všechny pohádky a oceníš tak celofiremní vánoční prázdniny
Zní Ti to jako dream job? V tom případě už čekáme na Tvoje CV nebo odkaz na LinkedIn.
Těším se na Tebe,
WOO HR.
Tvůj tým
Opportunity Manager
CEO
CFO
Brand Manager
Opportunity Manager
CEO
CFO
Brand Manager
Předchozí / Další